Direktlänk till inlägg 29 juni 2008

kinaaa

Av Annelis Del Toro - 29 juni 2008 15:38

..shululuu! Kan man ha det bättre än så här ? :)

Igår, lördag.. var jag ute och sprang med jeppsson, runt sidsjön.. mådde så jävla dåligt att jag var tvungen att gå ett tag! Fan trodde min mage skulle explodera lr nått, hade så jävla ont! Efter det körde ja lite skugga osv tur att man har en bra "tränare" hehe min egen lilla (stora) tränare! höhö. Men det vart jobbigt efter ett tag, fick köra idioten och andra övningar med. Efter det så gick jag till bilen för att hämta telefonen, en missad samtal.. tänkte vem fan kan det vara nu .. sen ringde det igen och jag vart sååååå glad, brorrrsh i telefonen :D min ääälskliing som jag har saknat så mycket. <3<3<3 Iaf, han ringde så pratade vi om en jävla massa :) Så skönt och höra hans röst. Ja, ska väl skicka upp några bilder på mig o så som han ska hänga upp på sin vägg :) Så gulligt av han att be mig om det.. hehe :) Aja, efter det drog jag o p hem till han och åt räkor, Mm, me looove it! Damn va det är gott. Jag bråkar alltid om räkor med han.. hehe så klart, först ska ja stå och göra i ordning dom.. sen ska ja dela med han? hehe

Drog hem till mig efter det och duschade snabbt o gjorde mig i ordning för att sedan dra till mammas kompis o ta ut några bilder o möta påls kompis som kom från scheweitz.



måste tyvärr avbryta.. haha.. måste iväg o käka! byebye

 

update. 30/6 kl. 10.21

 

Jo nu kan ja fortsätta.. När ja hade vairt hemma hos mammas kompis o hämtat ut bilderna o hämtat påls kompis så drog vi o käkade på Bite Line, Johaan, bubbas o pål. Sedan fick jag skjuts hem.. mådde fortfarande illa så ja gick o la mig o somnade. kl. 00.00 blev jag väckt av bettz som var hemma hos en kompis o drack vin o så.. hon ville att ja skulle komma .. så ja drog dit en stund iaf o drack lite vin. Sedan drog vi hem och chillade.. 

Vaknade 14.00 idag.. och pål skulle köpa med sig mat från blåkiosken men tyvärr så var den stängd..typ alla kinesiska restauranger nere i stan var fan stängt..whyy? :\  iaf fick snabba på mig, duscha o gå ner till stan o mötte han så åt vi på en mongolisk restaurang istället.. skiiiitgoo mat! :)

Där ska de ätas igen ;) Vi stack hem till han o softade.. orkade inte se på fotbollen för ja mådde fortfarande itne så bra så ja gick o la mig o somnade.. haha vaknade kl. 04.00 inatt o kunde inte sova nå mer.. pål skulle jobba 8 imorse o hade inte sovit nånting på hela natten, stackarn! :P När kl. belv halv sju hoppade vi in i duschen o drog till donken för att köpa frukost.. sedan fick ja skjuts till sjukhuset och han drog o jobbade. NU har jag kommit hem o funderar på att göra i ordning det ja ska skicka till D, ska även skriva ett kort brev :)

Ska kanske tvätta idag..för imorn lär jag inte ha tid och inte  på onsdag heller för då ska det festas och torsdag åker ja!

Nee kanske dags att sätta igång då Annelis.

uppdaterar senare.. puusssss 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annelis Del Toro - 24 juli 2008 23:30

...tjaa vart i stugan nu -.... ni kan gå in o kolla min nya blogg.. ska nog skriva där ett tag nu :P deltoro.blogg.se  ...

Av Annelis Del Toro - 24 juli 2008 05:20

..nu har hon fixat min andra blogg.. men hmm.. är lite osäker på om ja ska ha den så lr ändra.. ? gå in o kolla o kommentera de ni tkr deltoro.blogg.se Kanske slagga nu ? Har plattat klart håret nu iaf.. sköönt !   ...

Av Annelis Del Toro - 24 juli 2008 03:03

nu lyssnar jag på Classiq - Solen i mitt liv Feeeeet låt =)  ...

Av Annelis Del Toro - 24 juli 2008 02:57

Tjaaa, sitter här och kan inte sova. Fick nyss ett samtal som gjorde mig glad :) Tack baby ! Sitter och chillar med tt som har somnat.. tråkigt för ja sitter här som en nattuggla. Satt hemma och chillade sen hörde ja en bil som tutade, ja tänkte vem ...

Av Annelis Del Toro - 23 juli 2008 21:37

Duuuu är den jag vill ha, sen första dagen ja såg dig blev du solen i mitt liv !   Woooah sekunderna, minuterna, timmarna går tvärsakta ! Kan inte bara sluta tänka, jag är fucking fast där, det är inte bra! Min hjärna exploderar snart av så många tan...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards