Alla inlägg under januari 2008

Av Annelis Del Toro - 31 januari 2008 11:38

Vaknat för en timme sen, sitter här, funderade på att dra och jobba lite, men vet fan inte om det är öppet.. så har man inte nr dit så man kan inte ringa heller, eniro.se & hitta.se finns i onödan för man hittar aldirg det man letar efter.

Ska väl sitta här och plugga så länge då! Så skönt det var och bara sova, damn!

Hade ju tänkt mig plugga igår .. men sen kom betty vid 11 så vi satt och snakcade om fixade hennes hår osv.. så plugg blev inget av, men nu ska ja sätta igång, hej 

Vilken jävla dröm jag hade .. fy!! 

Av Annelis Del Toro - 30 januari 2008 20:41

Tänk om du helt plötsligt en dag inte fanns där för mig längre,

Jag skulle vakna och märka att du inte längre var vid min sida, 

För att stötta mig

Stel och orörlig 

Skulle du ligga där

Mitt hjärta skulle frysas till is och dom vita blommorna i fönstret skulle vissna

En kall vind skulle svepa genom rummet

Du är den enda jag har

Dö inte. 

Av Annelis Del Toro - 30 januari 2008 20:01

tjaaa... fullt upp igår och idag med som det ser ut som...så nu när ja väl har lite tid tänkte ja skriva lite skit .. Har bara jobbat & jobbat, tränade för en timme sen.. gick som det gick! Blir bara så less då ja inte lyckas med vissa saker.. vill samtidigt inte ställa höga krav på mig själv.. iaf inte just nu då man bara kan träna typ en gång på två v eftersom att man jobbar hela tiden.. får inte till saker och ting ibland och de gör mig förbannad.. men vad gör man!

Vill att det här APU ska gå som blixten...men samtidigt så är det kul, man träffar nytt folk varje dag, hjälper folk osv.. det tycker ja om! Dessutom har vi finaste sköterskan på avdelningen, ung och fresh kille! Ajajaj ;P Jobbar hela helgen ska ni veta.. ;) hahha men tänker fan inte stanna hemma för det, ut ska jag:) HAHA typiskt mig .. som mamma säger "tu abre la fiesta y sierra la fiesta" hahah hon menar att jag "öppnar" festen och "stänger" den.. asså att ja är där först o drar hem sist... äh ni kanske fattar haha

Skitkul på jobbet igår .. i Hsand menar ja då, är ledig från det jobbet fram till den 12 febrari då.. menmen, nu måste jag iväg, byye!

Oh my god, måste sätta mig ner och skriva ett brev åh :\ daammn ja pallar inte

Ju längre tid jag väntar blire aldirg av hahha, typiskt.

NU ska ja duscha, äta nått gott, dricka lite te, söka fakta til historian, gå igenom det vi ska gå igenom inför upplysningsprovet och skriva det där jävla brevet... jag bara MÅSTE ...o jag som hade tänk mig att dra ut och supa idag?

Hell NO!


Så söta vi var på den här bilden. =) Hheheheheheheh



Av Annelis Del Toro - 28 januari 2008 22:36

Asså kan det vara möjligt att hata någon så mkt som ja hatar dig?? :\

Fattar itne men så fort nått handlar om dig .. det är som att gå till köket, hämta en kniv och ba hugga! HAHAHA

Daaaammmn. Det är som att någon bara tar tag i mitt hjärta o ba vriden den till höger och sedan vänster!

Nog om det...måste plugga inför provet ja hade i torsdags som ja förmodligen får göra imorn .. haha får väl se hur det går! ;)

Ska jobba imorn åh...både på sjukhuset o sedan i h-sand...jobbbiiggtttt!!!! 

Hejdå 

Av Annelis Del Toro - 27 januari 2008 23:05

I believe I can fly med R.Kelly spelas nu i mina högtalare, sitter här och tar de bara lungt, har varit så seg idag :\ Har typ suttit och irriterat mig på det allra minsta, vet ej varför... menmen, saker och ting är fucked up nu.. och ade jag finns här för dig! <3 Det är hemskt för dig just nu men tänkt på dom fina 17 år ni hade tillsammans! Jag ber till gud om att det ska gå bra!

amiga mia.. :'(

Ska upp 10 imorn, ska träffa lillen & ade, ska dra och ta en fika eller nått.. innan min praktik börjar.. lillen har fyllt sina 18 år och vi har itne hunnit fira det än .. efter all jävelskap.. vad gör man..

Nu ska ja lyssna på Lil Wayne - Dying, skönaste låten just nu!

I’m at the top of the top but still I climb
And if I shall ever fall the ground will then turn to wine
Pop, Pop, I feel like flying, then I feel like frying, then
I feel like dying..


När man har roligt =) hehehe ganska länge sen nu...minns så jävla väl vad vi satt och snackade om innan dom tog kortet på oss ! hihi 

 



Vi var inte sura haha, det är bara de att solen dööödade den dagen, Skolavslutning..skön dag! =) bakis där dessutom, men vad gör man! 

 


Och senaste =) Vi ska inte pussas... vi visar kärlek bara hhahahaha

 


Av Annelis Del Toro - 27 januari 2008 14:15

Shuuu .. sitter och laddar ner lil waynes nya platta =D glad man blir, hoppas den är fet. Fick även tuusen lil waynes låtar av Aziz, sooft... Så ja sitter här o bara lyssnar och tittar igenom lite bilder, har även pratat med Luis idag ..ett tag sen det... fortfarande samma shit .. men ja ska inte oroa mig !

Längtar fett till nästa vecka ja =) oj oj

Nu måste ja ta o äta nått.. har itne ens ätit frukost sen ja vakna .. :\

hejdå




heheh pejman när han var 16 heheheh så sööt :P lekte gangster där han <3 


 

Av Annelis Del Toro - 27 januari 2008 11:31

Godmorgon :)

Vakna nyss ja..

Igår had ejag tänkt mig att dra ut o festa, folk skulle komma till en kompis osv, men sundsvall vettni, vad förväntar man sig?:P SLutade med att jag drog till ryssen så satt vi där och drack bara haha.. sen kom några til.. Iaf var vi där till typ 1 nånting.. sedan drog jag hem för dom skulle iväg o åka pulka heheh :P

Drgo hem o sov ja..somnade på engång :)

Kuba next folks ;) Ojojoj, vad jag längtar! :)

Nån som vill följa med? heheh

Fast till sommarn hade ja först tänkt att dra till turklandet eller Ibiza ja... o till jul Kuba ojoj, nyår där vettni!

Imorn börjar ja kl. 14-21.30, första kväll ja ska jobba på sjukhuset.. få väl se hur det går ! :P

Men ja missar min trääning :( Faaaaan! Men vad gör man....lika bra att ja sköter praktiken nu sen har ja många dagar o träna på ! Pratiken är bara i 6 v.

Aja... ska fixa mitt rum lite nu .. hejs-svejs 

Av Annelis Del Toro - 26 januari 2008 00:30

haha mas rollo que pelicula !


Ade <3 Anne 

Ovido - Quiz & Flashcards