Alla inlägg under mars 2008

Av Annelis Del Toro - 30 mars 2008 19:31

och det är en film DIN JÄVLA IDIOT !

Av Annelis Del Toro - 30 mars 2008 15:25

Tjaa.. nu vare ett tag sen igen.. :P Har verkligen inte haft tid och ork....

Har varit i Hassela hela helgen med familjen, alejandro & alina och tic-tic heheh, my baaaby, även min kusin och robban kom och umgicks med oss igår. Iaf så har jag haft det jätte mysigt, har badat, bubblat, bastat, åkt snowblades, umgåts med familjen, ätit go mat, umgåts med min älskling, varit på hotellens pub me han och druckit nå öl o dansat lite haha :P Tråkigt bara att mamma, björn och alejandro stannade kvar i stugan och inte pallade dra med oss.. Nee men det var mysigt iaf! Bilder kommer snart =) Skönt och vara hemma iaf, fint väder ute ...har fan varit fin väder hela helgen =) Imorn börjar skolan igen...ååh, vad säger man.. paaalla

Men det är ändå inte så farligt med tanken på att snart har vi sommarlov! Wooho


Nu är jag hungrig ska se om ja hittar nått gott och äta! :P 

Av Annelis Del Toro - 27 mars 2008 16:40

Bakis...ja tyvärr :(

Fan vad jag var full igår...ska aldrig aldrig mer dricka sprit! Fyfan! Från och med idag ska jag bli nykterist! Iaf var och festade med grabbarna igår...så inte undra varför jag blev så full som jag blev.. killar kan fan dricka hur mkt som helst.. haha vissa iaf.. lr dom flesta för vissa e baah fjoller haha ;) 


Iaf igår var jag på stan med D, chill chill :) Åt även på Subway, göööööött...efter det drog jag hem o fixade mitt hår, sedan drog jag förbi boxningen.. vidkvart i sju skulle jag vara på stan igen o möta tjejerna, drog på Cabaret som var riktigt Feeeeet, diggade den som faaaaaan! :) När den var klar drog jag hem till en polare som hade fest o jaa....det var ju där allt började.. vid 1 kom Tic-Tic och hämtade mig, tack älskling <3 När vi kom hem till han däckade ja... o blev väckt vid halv 8...JOoobiigt, han skulle jobba och jag skulle tvätta :( Kände bara för att bränna uppa alla dom där jäävla kläderna, men nu är jag snart klart iaf! :) Dom torkas nu så det är luuuungt! Väntar på att P ska komma hem från jobbet, så ska vi äta nått o börja packa för imorn drar vi :) 

Nu ska ja skynda mig till duschen... puussssssaaaaahhh 

Av Annelis Del Toro - 25 mars 2008 21:44

Tjaa! Ett tag sen nuu...

Sitter här och funderar.. ett år kvar i skolan snart, tiden går så jävla snabbt!

Sedan så har jag ju en fet lägenhet i gbg som ja skulle kunna flytta till om ja skaffar mig ett jobb där nere.. men frågan är att .. eftersom att ja ska söka till det ja ska söka till sen när ja är 20 vet jag inte om det är värt o bo där nere i två år för att sedan söka här uppe... fast.. joo fan det skulle det lätt..om jag skaffar mig ett jobb så.. men boxningen då? för jag vill ju fortfarande träna... fast ja kan ju träna där nere också iof.. men fan.. vill ja verkligen lämna sundsvall då? haha för även fast det är som det är, är det rätt chill ändå! Ska även hinna ta körkortet åh.. nee men va fan.. skriver ner mina tankar bara! :P haha


nee dom här dagarna har ja bara chillat o chilla... imorn ska ja tagga till stan o fika, sedan ska ja förbi min träning, efter det ska ja med zatty till Cabaret o titta på Brenda O Betty o efter det ska ja dra ut, på torsdag ska jag chilla och på fredag ska ja till hassela, ska va borta hela helgen, det blir chill chiiiill!


Jaaa .. sitter här o chillar bara... har itne mkt alls för mig.. menmen.. skönt o ta det lungt bara! Snart är saommar här.. oj oj oj! fast det är kallt som det är men det går över snart ;)


Igår var jag hemma med P och tittade på Rambo o myste hela kvällen, Rambo var bra men besviken man blev när den tog slut....en timme o en kvart lång bara... fett keff! Iaf somnade sju imorse.. och vaknade 17.00 idag.. jaaa.. allt för att han ska orka jobba inatt :P hehehe När vi vaknade åt vi frukost... ja kl. 17-18 likosm... då man ska äta middag.. menmen, sedan hoppade vi in i duschen o taggade ut, fick skjuts hem och han drog o jobba.. Jaa... inatt sover man ensam då... menmen, it's cool imorn bitti ska han komma till mig :) Söötast <3


Iaf...jaaaa...vill utomlands som faaaaaan

Jag önskar att jag var RIK !


Nee nu ska ja gå o leta ett kuvär och frimärke för imorn måste ja skicka iväg ett brev, :) tiiiilll min brooooooooorshaaa ! <3


Pusssspussspussspusssss allihopa!





Snart är hon borta :(

Hon alkisen där som precis tatt studenten haha <3 

Av Annelis Del Toro - 18 mars 2008 16:28

....lyckas aldrig sluta tycka om denna låt, asså den är feeet.

O lil wayne, ingen knäcker snubben asså.. daaaaammnn!

Av Annelis Del Toro - 18 mars 2008 16:01

Somnade fyra inatt.. men kom upp iaf. Kunde verkligne inte sova.. låg o bara tänkte o tänkte. . fan vad jobbigt det var, så ja satt på datorn och började plugga.. haha har iaf lämnat in uppgifterna idag och det är ja glad över.

..hemma nu, kom äntligen iväg till skolan imorse.. det var ju toppen! Hade

el-lektion på Elprogrammet, det var tydligen jätte viktig lektion.

Slutade kl. 12 iaf. Väldigt braa, så ja har suttit o jävlas lite med folk i korredoren sen dess.. hehe nu är jag hemma iaf. Ska se om det finns nå kaffe, e så jävla sugen.

Ikväll ska ja till årsmötet på boxningen.. trevligt.

Aja, vad gööör man. Ska alldeles strax hoppa in i duschen.


Har även skrivit ut brevet jag skulel skickat för länge sen.. så nu ska ja leta upp adressen och leta efter ett kuver åh!

Hade nice people, jag uppdaterar senare. Puusseeeen!


Av Annelis Del Toro - 17 mars 2008 22:42

..ligger här i sängen o har feett tråkigt.. snackar lite skit med syrran o så.. vad göör man.

Är feeeett hungrig.. har bara ätit en gång idag.. :\ o kylen är tooom asså, första gången ja kan säga att vårat kylskåp är tom. jaja, ännu en gång; vad gööör man :P

Snart börjar lilla Al-fadji hehe sköönast juu .

Är så jävla sugen på smothie nu .. fan ;(

Ska röra mig mot köket o försöka fixa nått, döör annars.

Pusspusssss godnatttttttt


Av Annelis Del Toro - 17 mars 2008 21:01

tröttast.. kom hem för ett tag sen, har precis ätit mat, göööt. Ska bada badkar alldeles strax, skönt o bara koppla av liksom.. e på sånn jäävla dålig humöör att ja dödar någon snart!!!! hejdå

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards