Alla inlägg under november 2007

Av Annelis Del Toro - 30 november 2007 01:16

så jäääääääääääääävla förbannad!!!!!!!!!!

jaa idag har jag inte gjort så spc mkt , har vairt på skolan, hem sen drog ja hem till Ali med syrran, tittade på film, åt mat , godis o så..!

vi tittade på Ett Öga Rött som var så dålig hahah fast ändå skön på nått sätt! :P "UGGLA MAGNUS" hahahahaha fan va jag gaaaaaaaaaaarvade!!!

 ska lägga mig o sova nu en stund för ja ska upp fyra idag.. =\ måste vila lite .. 

godnatt så länge. 

Av Annelis Del Toro - 29 november 2007 18:57

shuu .. sitter och väntar på att chokladpuddingen ska bli klar, ;) sitter o tittar på Marc Anthonys konsert så länge .. ska till min älskling imorn bitti, =) Fan vad ja har saknat han .. :( så jobbigt när man ser andra par kramas o pussas hehe får mig o sakna min bääbiz! :)

Nee nu ska ja packa o shit, uppdaterar senare, pussaaah!  

Av Annelis Del Toro - 29 november 2007 00:16

Brown eyes, du är allt för mig!

..att man ändå ska vara så jävla kär, jag hatar det!


eres todo en mi, el sol que me ilumina y me hace tan feliz

la fuerza que conduce mi existir, solo tu, mi amor..

si me abrazo a ti, yo siento que tu esencia se dispersa en mi..
no queda ni un espacio en mi sentir.. eres tu mi luz!

eres todo en mi y lluevo entre mis labios todo tu sabor..
eres todo en mi por siempre y para siempre desde que te vi..
nunca mas tendre temor,

pues con tu amor volvi a sentir y a renacer

 _____________________________________________ 


Gammal film, men ni borde se den.. för den e fett skön!! <3 tittade alltid på den när ja va typ 9-10 år :P

 




Av Annelis Del Toro - 28 november 2007 23:35

If u are fabolous?! I'M fabolous Too!

motherfucker...!


I våras.. hahaha

 



HAHA så fuuul 

 

 haha hade varit o badat ...ganska länge sen :P


 HAHA NORRA vågade inte ställa mig upp... så jävla läskigt .. =\

 

 Skolan, 2006

 


hahah, när vi hade dom gamla skåp då folk hängde upp på skåpen haha (aper) 

 

 På bounce.. kmr aldrig glömma den gången :P 

 

Av Annelis Del Toro - 28 november 2007 23:10

...I though I told yah eey, waht goes around comes back around!!

Lyssnar sönder på den låten just nu .. fick sånn jävla utbrott nyss att jag, ååh kokar! Vissa e ju bara för mkt ibland...sitter och pluggar på samma gång ocskå, vettefan hur ja lyckas med det, men jobbar med psykologin, afasi & astma uppgifterna på samma gång som ja skriver min blogg! Om ni undra om hur det går till så äre ganska enkelt..svara på en fråga på psykologin, sedan astma frågan gör jag om, afasi söker jag fakta om på sjukvårdsrådgivningen och det går ganska bra, kommer framåt iaf! Huvudsaken det...

Iaf.. har så mkt o säga men fråga är om det ens värt att babbla upp..? njaa I dont think so....

skitsnack hit, skitsnack dit .. förut sket ja i allt det där för skitsnack är ju som sagt det själva ordet betyder asså SKIT snack...fast nu när det verkligen gäller om något som betyder mkt för mig börjar man kanske att fundera efter.. fast just nu är det ju ganska meningslöst!

jaa snart e det torsdag & sen fredag .. o sen lördag som ni kankse redan vet.. :P hihi

nee men får väl se vad som händer ..

fghfdg

hgfngfhknghjk

så lesss på det hääär!!!! Jag vet itne hur ja ska förklara men få sånn jäävla frustration över det där, ibland önskar jag att man kunde spola tillbaks tiden och göra om det fel man har gjort till rätt! Världen e inte alltid rättvis har ja märkt, FAN är jag så hemsk??? vettuvad jag BAJSAR på allt det här.. jag orka inte mer fan! Så länge ja e väääl medveten om hur saker o ting liger till så räcker det så!

DAAAAAAAAAAAAAMMMNN!!!!!!


Åhh vad ja vill ha ett jooobbbb....make my own money, shoppa på helgerna med brudarna, fika, festa, åka utomlands.. det är min drööm det!! Det ska bli min verklighet!!!!!!


Fin bild huh?? jooo det är en fin bild! Den är snygg, ordet AMOR (kärlek) står skrivet, den innehåller massor med jordgubbar(älskar jordgubbar), färgen röd är också med.. Jag är också med märkte jag nyss.. hmm, den bilden e fet!!


Av Annelis Del Toro - 28 november 2007 01:05

faan kan inte sova... =\

sitter o tänker på att jag vill åka utomlands med min älskling! Det skulle vara fett nice om ja åkte typ till Egypten med han lr typ Turkiet, Spanien, Bulgarien.. riktigt varma europeiska länder.. fast Egypten ligger ju i Afrika men det är en annan femma! Mycket dyrare, mycket bättre osv... o fett vackert! Men ska man tänka på en snabb o ganska billig resa så tänker man på typ Alanya (Turkiet) eller Sunny Beach (Bulgarien), Thailand eller Spanien feeettt ju, har redan varit i Spanien o de var fett men skulle vilja åka till ett annat land också.

Iaf .. jag vill ha ett joooobbbbbbbb, då hade allt varit mycket enklare! =\ har sökt i ett halv år nu o inte ett enda, o jag vill inte ha sånnt fattig jobb där man sliter arslet av sig som WeCall o sånt shit, nejnej. Jag vill ha ett bra jobb!


Sitter här o funderar över allt jag vill/måste göra o det känns tungt för ingenting blir av. Måste åka till Kuba och träffa min familj, min pappa alla andra som ja inte har träffat på mer än 4 år nu! Min farmor och mormor är sjuka och det känns förjävligt att bara höra att dom blir sämre och sämre o inte kunna träffa dom! =\ Fan, jag älskar dom där två tanterna heheh så sööta <3


Nee kanske dags o röra mig mot sängen nu .. kl. e ju för fan över ett nu..

godnatt, sov sött! pusspuss

Av Annelis Del Toro - 27 november 2007 22:18

tjaaa! sitter här o njuter av livet =) Mina kompisar e det bästa jag har sväär. adelina&lillen, mitt allt!!! :) <3 finns ingen bättre än er!! <3



så här såg ja ut idag på skolan..



Av Annelis Del Toro - 27 november 2007 18:34

shuuu, sitter o lyssnar på t-pain <3 feeett skönn!

Kom hem för en timme sen typ, har ätit och så.. fan vad trött jag blev nu när jag har ätit klart... vill bara lägga mig o sova siesta fast iof det e lite sent för siesta nu, men sånt e alltid perfekt efter maten! =) 

Nee fan nu måste ja vila ett taaaag...  


tycker om dig fett ska du veta, du är mitt allt! <3


uppdaterar senare, puuuusssssssss!! 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<<
November 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards