Alla inlägg under maj 2008

Av Annelis Del Toro - 21 maj 2008 15:32

plugg och plugg.. jaja, nog om det nu !

Försöker plugga iaf.. men känns som att jag har gett upp nu?

Inte mycket kvar på skolan nu.. o det är fett sköönt.

Inte mkt planerat inför sommarn, förutom att jag ska iväg, and I know that! :)

Sedan så ska jag spendera resten av tiden med sol och fest.

Saknar brors feett,, ska kanske få åka och hälsa på honom! :) Fett glad blev jag då jag fick höra att jag kanske skulle få.. men men det är bara och hoppas.

Det första jag ska gö då jag ser han e och ge han e feeet kram!! <3

Ikväll ska jag nog träna, får se hur det går.. har ju inte boxas på tre veckor nu så..

Men det kommer nog att gå bra.. 

Sprang även runt sidsjön med tic-tic och johan här om dan. Tog bara en kvar typ så det var ganska bra. :)

Syrran är hemma nu, skönt o se henne! Fan det kändes tomt när både hon o zazzy var borta. Men nu är dom här :)


Aja, nu ska ja inte slösa bort det lilla jag har kvar på att skriva här, ska nog fortsätta plugget och sedan bli upphämtad av tic-tic.

byee 

Av Annelis Del Toro - 11 maj 2008 19:37

...har även kommit på att min blogg är nog det tråkigaste bloggen jag vet! Men orkar man fixa den när man typ skriver en gång om året? Fast på senast har ja skrivit ganska mkt (lite) hmm vettefan asså, kanske inte är meningen att jag som äger bloggen ska tycka att den är rolig eftersom att det inte är jag som läser den?

Av Annelis Del Toro - 11 maj 2008 19:26

..fan vad tiden går fort! Ibland sitter man och tänker igenom saker och ting som har hänt, folk man har träffat, umgåts med som man inte umgås med längre! Allt roligt man har gjort tillsammans och det tråkiga som har hänt.. de flesta människorna förändras men väldigt många är fortfarande the same. Har jag förändrats nått?

..nee nu märks det att jag inte har så mkt för mig när jag får sånna funderingar i skallen!

Nu har jag ätit, duschat, fixat håret och chillat med familjen! Skulle egentligen på middag idag med pålplutt hos hans morsa så skulle hans bror o hans brors tjej komma o så deras lildotter maja, men jag valde att stanna hemma istället eftersom jag har/är varit jätte sjuk...vill inte smitta lilmaja! :P Sitter här nu och väntar på tic-tic och är väldigt sugen på nått sött, typ tårta lr nått Mmmm!!!

Av Annelis Del Toro - 11 maj 2008 18:47

..ibland saknar jag dig så mycket!!

Av Annelis Del Toro - 10 maj 2008 17:01

..idag mår jag lite bättre :)

Av Annelis Del Toro - 9 maj 2008 12:39

..blir fan äcklad av baah åh tänka på det! Människan är ju så scarry...men visst det är nog inte jag som ska sätta på henne, det är nog du! :P Det jag stör mig mest på att du förstör bilden jag har haft av dig hela tiden, från nånting till ingenting alls, fast ja, kanske kvittar ändå!

All tid jag slösde bort på dig gotdamnit!!


Nog om det...har haft hemska nätter och dar, är ju så sjuk så! Hade 39.1 grad feber imorse och så har det nog varit varje dag sen i måndags typ. Pallar snart inget mer asså! Aja, snart kommer my baby och gör mig glad, puussaah!

Av Annelis Del Toro - 8 maj 2008 18:36

..ja fortfarande sjuk, kan nästan inte prata! Men vad gör man...



Av Annelis Del Toro - 7 maj 2008 16:03

sjuuk och sjuuk. Så less på att vara sjuk. Blir det 1-2 ggr per år och då blir jag riktigt sjuk.. Har inte varit på skolan på två dar, har inte sovit bra dom två sista nätterna, inte ätit bra, ingenting har varit bra dom här dagarna. Ikväll ska jag sova hemma iaf, det är nog skönare och ligga i sin egen säng då man är sjuk känns det som. Feber och hosta, har nästan ingen röst kvar. Hemskt.

Hoppas att jag mår bättre till helgen, har hört att det ska bli jätte varmt och det kan jag inte missa! =)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards