Alla inlägg under december 2007

GBG

Av Annelis Del Toro - 27 december 2007 13:23

Shu ... sitter här o chillar, ska nu hoppa in i duschen o sätta mig i bussen till gbg, hoppas på att ja får fetaste nyåret iaf! =) måste

aja, bye 

Av Annelis Del Toro - 25 december 2007 21:44

HoeHoeHoe, the santa claus is back :O

Haft en fet jul ska ni veta, många klappar och mycket mys med familjen och allra klarast GO MAT! =) hahah som william säger "jäävla tjockis du är, du älskar mat mer än allt annat"

btw träffade honom igår me..åkte runt lite i stada, var helt dött, allt e ju stängt.. menmen det är halmstad vetni! Efter det drog vi hem till han o drack julmust, hahah o därefter drog vi till hans brorsas kompis o chilla! När ja kom hem slocknade ja :) Skööönt! Fick cash som julklapp så det blir shoppa imorn, fast började med shoppningen idag med. . haha köpte lite grejer som ja behöver, typ kneehigh, smycken, hårspray och e ring:)

När ja kom hem åt vi lutfisk om ni vet vad det är :P haha

Iaf, sen bubblade jag med min minsta lillebror :) mysigt vare, tände ljus lite här o där o satt igång discolampor som sitter inne i poolen, skitsnyggt! :) Så kom manne in med lite ris a la malta till oss, gottt :) Nu sitter jag här, nyduschad och med skrynkliga tår och fingertoppar o bara chillar, haha,

låg för fan där i en o en halv timme ;P


här har vi lite julbilder :)


Dom bubblar , heheh =)


Innan Kalle


Här sitter vi och fikar och tittar på kalle :) Oh I love it 



snygga vi är =)  

 


Jag & Sabina :P 

 


Där kom tomten :)  




hahah så fuuula ;O


mörk bild menmen .. :P



Där delar ja ut julklapparna =) 



Här åker Sabina (hon i helsvart), hon vann den tävlingen med, så dukig hon är, hhehe 

 



Av Annelis Del Toro - 23 december 2007 11:06

shuuhoo! Sitter här o väntar på att ryssks pappa ska komma o hämta oss! Så vi kan åka nångång .. :) jooobbig resa, men vaa ska man göra :P

Iaf igår var jag hos rurra med elin o linus, det var nice =) Skönt och bara sitta o ta det lungt oså, umgås osv.. efter det fick vi skjuts ner till staden.. skulle träffa en kompis på navet, skitkallt vare! Som tur ringde syrran o mötte mig o gav mig pengar till bussen så ja slapp gå iaf =) när ja skulle ta bussen är den full av blattar.. hahah alla hade varit på en fest o alla skulle hem till nacksta. 

Haha ferdi snakcade med chaffisen ...så vi körde egen trip igår ! hehe, han körde oss till big boy fast han jobbade och skulle egentligen till granloholm/nacksta ...så ändrade han namn till "Dansbussen" vi kom till bigboy, alla beställde medans bussen stod utanför och vänta heheh, nice ju=) jäävla blattar!!! :P

Iaf.. ska åka söderut nu ..måste röra på mig o bära ner all packning :\

sååå mkt!!! fyfan!  

neee men hejdååå... :)


 


Av Annelis Del Toro - 22 december 2007 15:40

shuu.. sitter o äter en toast :P var ute igår på primero, det var nice! Förutom det sista som hände då.. hatar sundsvall asså! Brudarna här e fan katastrof..damn! Iaf, nee men det var faktiskt ganska soft kväll igår =)

Slutade med en subway macka, gott! :)

Sen drog vi o sov.. :P haha minns inte ens när ja somnade! Sitter här o tänker på att jag måste packa o städa rummet, men ja pallar fan inte! :\ 

Måste till bredsand o hämta en telefon, sen måste ja till betty o hämta en grej, o så ska ja hinna vara med elin o johan! Fuck no, kanske dags att sätta igång....annars blir inget av! bye


saknar dig bäbis! Du är allt för mig mi amor! <3 

Av Annelis Del Toro - 21 december 2007 14:23

tjaa.. sitter här ... lillen & adelina har precis vart här.. =) Kommer inte träffa dom mer nu på hela detta år :( so...see u next year, motherfuckers;)

Iaf, igår var jag hemma hos Carro då med brudarna, SKULLE bli filmer o massor med godis... haha men när ja kommer dit är dom redan jätte fulla!! Vi hade tänkt oss att det BARA skulle vara vi tjejer.. men som vanligt.. haha slipper aldrig killar vettni! ;P Iaf .. så kom några killkompisar till carro först, men sen taggade dom för att dom skulle jobba idag, sedan kom några kompisar till Emelie .. dom var där rätt länge, sedan kom några kompisar till mig som sov där, kallt det var utan täcke men ja klarade mig med utandningsluften av en kompis heheh :P vaaaarmt det var!!! så vi fick ligga där o med jackor på osv..men det fixade sig, somnade rätt snabbt! Ja...skulle ju upp tidigt till skolavslutningen men fan lr .. dom andra lämnade mig ,, fan dom väckte oss inte! Skitjobbigt..för jag ville verkligen gå på den, folk skulle uppträda o grejer! Men aja så gick de med det..

Är hemma nu o så...ikväll ska ja dra ut .. chilla lite oså..  

Måste festa hårt nu för sista gången på hela detta år i Sundsvall :P Så, få se hur det går med det.. hahah .. sundsvall vettni, skitstad :)

..ne har inte så mkt mer att skriva nu!  Byebye 


Av Annelis Del Toro - 20 december 2007 18:28

Shuhho!  Sitter här o har precis duschat.. väntar på att anja ska komma, hon ska hjälpa mig med en grej, sedan ska ja över till Ali o hämta kartan ..kl. 21.00 ska jag möta Emmy & Ida på navet.. måste hinna göra allt det här.. woah! Känner mig stressad..måste köpa en massa godis också! Och packa mina kläder som ja ska ha imorn till skolan ... Nu ska ja sitta o fixa håret medans ja väntar på Anja!

Aja, ha en fet kväll, för det ska jag iaf ;) 

Av Annelis Del Toro - 19 december 2007 20:30

Tjaaabba!!!

Kom hem för en halvtimme sen...har varit upptagen hela dan...nu är ja hemma så det är bara att chilla! ;) Imorn är jag "ledig" från skolan .. ska sova ut så jag pallar vara vaken hela torsdagnatt o fredag morgon! :) Ska ju ha lucia vaka med klassen o lite groggar! det är ju nice =) 

O fredag ska ja på avslutning halv 9, sedan hem o fixa en grej...efter det blire sova o sedan ut igen :)

Har varit på ikea sen halv 14.00 idag ...sedan stan med brudarna, avslutade det med en subway macka :D taggade hem med kvart i åtta bussen .. jaa o nu sitter jag här..  o tråkar;p HEHEH neeejdå, ska snart se på rescue me så, its cool! =) 

aja, uppdaterar senare kanske. pussen

miss u papi<3 

Av Annelis Del Toro - 18 december 2007 22:27

shuu!

Sitter här o diggar till musik.. har varit o tittat på dragons med lilly & syrran!

Anja sjöng på pausen, hon är duktig hon ;D glad ja blev av att se henne stå där liksom hehehe :P 

jaadu!! hejdå .. palla inte skriva nått mer

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards